Subject: FW: Ehitusloa taotlus nr 2511271/00542 - 11302 Lagedi-Kostivere tee L1 IKÕ skeemid
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 10:15:40 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Simmo Rästas <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 2, 2025 8:12 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Ehitusloa taotlus nr 2511271/00542 - 11302 Lagedi-Kostivere tee
L1 IKÕ skeemid

Tervist!

Edastan Teile ülevaatamiseks ehitusloa taotluse nr 2511271/00542 raames
„11302 Lagedi-Kostivere tee L1“ kinnistule planeeritava
välisvalgustuskaabli isikliku kasutusõiguse skeemi.

Lugupidamisega,

Simmo Rästas

VKV Trassid OÜ

+372 5333 1719

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

Viirusevaba
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avast.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.